La Castanyada

Aquest any hem celebrat la Castanyada dimecres 30 d'octubre al Poliesportiu de Les Fonts on vam poder dansar i menjar castanyes acompanyats de moltíssimes famílies que no van voler perdre's aquesta festa tan arrelada a l'escola.

L'objectiu ha estat realitzar una festa de germanor entre tot l'alumnat del centre en la qual els/les protagonistes siguin els/les mateixos alumnes, fent de la dansa i la música el mitjà de la festa.

L'alumnat de P3 s'ha quedat a l'escola per fer danses i menjar castanyes amb les seves famílies i els/les mestre, mentre que la resta s'ha desplaçat fins el poliesportiu.

L'alumnat de 6è i 5è ha tingut un paper molt important ajudant als més petits i petites de l'escola.

I com sempre, no podem deixar d'agrair a l'EMPRESA CAMPOS ESTELA I AL SERVEI DEL MENJADOR, ELS CASTANYERS I CASTANYERES que ens han ajudat a coure i repartir les castanyes, i a TOTES LES FAMÍLIES COL·LABORADORES que fan possible que els/les alumnes mengin CASTANYES MOLT BONES cada any.

Aquí teniu un recull de fotografies:

TORNA A LA PÀGINA INICIAL logo

ESCOLA PILARÍN BAYÉS

c/ Sant Ramon s/n - 08194 Sant Quirze del Vallès (Les Fonts), Barcelona - Correu: a8044454@xtec.cat - Telèfon: 937843841 - Fax: 937842384